Just be yourself dude

0kommentarer

Det finns så mycket jag skulle vilja förstå, ännu mer som jag vill göra. Men mest av allt vill jag bara vara mig själv, och det värsta är väl att jag inte längre vet var, när och med vem jag är mig själv längre. Och det är då jag frågar mitt ego, hur fan tar man reda på det? Så det här året ska jag jobba på att vara mig själv och hitta den jag är, jag inbillar mig nämligen inte att jag genom ett trollslag ska få en uppenbarelse om att ja, sån är jag. Oh nej, så naiv är jag inte. Jag bara önskar att jag samma tid, nästa år, ska vara så pass självsäker att jag kan säga nej till det jag inte vill och ja till det jag vill utan varken dåligt samvete eller en klump i magen.

Hey ho for the good feeling.



Och nej, försök inte förstå er på det här, för det gör verkligen inte jag.

Kommentera

Publiceras ej