Du är så där konstig som ingen annan är

0kommentarer

Just nu önskar jag att jag bara kunde få sitta kvar här med min oboy kopp och mandlar för att bara njuta av det sista morgonmörkret. Inomhus är det så mysigt, går jag ut får jag kalla kårar.
Vaknade någon gång nu på morgonkvisten och såg månen, det var ett tag sen sist. Den lyste upp mitt rum och skymtades mellan de höga granarna, så fin. Lika stjärnorna, när det var så där kallt och klart ute brukade jag ligga och kolla på dem. Så trygga på något vis. De finns liksom alltid där. Ibland låtsas jag att det är som i lejon kungen, "forna kungar som vakar över oss", det känns barnsligt och tryggt men egentligen, var man inte som lyckligast när man inte brydde sig om någonting annat än den där lilla bubblan man själv bodde i.
Ha en bra dag folks, nu måste jag rusa.
Ciaoooo

Kommentera

Publiceras ej