Att lämna dig var det svåraste jag gjort på 100 år

1kommentarer

Vill ni höra något ovanligt? Synd, jag kan inte säga att jag var iväg och tränade eftersom jag aldrig gjorde det. *Ops* Fy fan för dålig självdisciplin.
Men men, från och med i morgon ska jag ta tag i det där med självdisciplinen. Eller iaf försöka om jag ska få några betyg till sommaren. Men jag ser just nu läget ur ett annat perspektiv, eftersom det var sista dagen på lovet idag så borde jag ju faktiskt bara ta det lugnt och njuta och inte göra något så dumt som att träna och dra på sig träningsverk tills i mån. Usch nej. Så därför anser jag att jag förtjänade ytterligare en dag i träda och så hoppas vi att jag somnar ikväll iaf.
Nu ska jag läsa lite och låtsas att jag befinner mig i 1700-talets Amerika med allt vad det innebär ett tag.
Lateeeeeer

1 kommentarer

Ellen

10 Jan 2010 17:47

sv; Varsågod :D!

Kommentera

Publiceras ej