Kanske är jag inte perfekt, men jag älskar dig ändå

0kommentarer

Min "välplanerade" söndags eftermiddag gick i kras när jag fick för mig att sy en väska. Där nere på köksbordet ligger nu en halvfärdig blommig sak, ganska söt faktiskt, och bara väntar på att bli färdig eftersom en tur till Vansbro och "restaurang Saltvik" blev mammas alla hjärtans dag present till mig och Anders. Kom hem för 20 min sen och jag är så mätt så fy då. Klämde i mig en hel "oxrulle" (kebabrulle fast med oxfilé och bea-sås i) all by myself. Mamma och Anders blev imponerade av mig, mhm mhm, powa.

Nu
ska jag alltså avnjuta den 14 februari 2010 med lite läsning och en god natt sömn bland mina bäckebölja lakan. Ren pyamas också. Hade inte suttit fel med en Johan bredvid heller, men men, man får inte begära för mycket now days.

Idrotts provet får dra vart det än känner för, jag orkar helt enkelt inte mer idag.
God natt folks, kärlek till världen


Kommentera

Publiceras ej