Freeeeeeeedag

3kommentarer

Jag älskar fredagar verkligen, helt underbara. Särskilt när skolan är slut. Då är de momsiga.
Annars sitter jag här och inte direkt nekar förkylningen, snarare förtränger den, försöker att glömma bort den, samtidigt som det är så skönt att inte behöva röra sig längre än nödvändigt. Sånt tycker jag om. Mycket. Åkte på jobb igår också, shit tänkte jag när jag närmast planerat in att se Beat it en gång till, den gubben gick inte. Too bad. Men jag såg den ju en gång iaf.
Inatt åkte jag skoter, det är jobbigt det här. Var och klängde i nå skyltar också, jag förstår inte vad det var frågan om. Skyltar som hängde flera meter över marken i nån slags arena, amazing.
Efter skolan följer jag med Johan hem, tur att alla är sjuka där redan. Hehe. Kommer dock hem i morgon efter som det ska sjungas på söndag. Grrrrreat. "Vänta lite, jag ska bara snyta mig" Mm, fina grejjer.
Avslutar med en dikt som blev ihopslängd på gårdagens mycket underhållande matte lektion. En liten kortis.
Ciaooooo

Kanske du

Kanske kan du fly in bland drömmar,
jaga bort det onda med nya sömmar.
Kanske kan du bortse från allt ont,
börja om från början och göra allting bra.
Kanske kan du vara så där mystisk,
nästan lite forntida egyptisk.
Kanske inte dina drömmar slår in,
men jag vet i alla fall att framtiden är din.

3 kommentarer

Ponnysill

05 Feb 2010 11:58

Svar: OOh, men det är nice ;)

Linnéa

05 Feb 2010 18:01

vem älskar inte fredagar haha :)

amanda

07 Feb 2010 16:00

du e så grym på att skriva dikter theres! =)

Kommentera

Publiceras ej