Förkylning - check

0kommentarer

Herre gud, jag kom precis på vad jag drömde inatt. Jag drömde att Anders flyttade p.g.a. mig, eller inte på grund av mig men för att vi började bråka och alla blev less. Brr, hemska tanke. Mannen i fråga fyller hur som helst år idag så man kan ju hoppas på en liten tårtbit.
Drömde att jag åkte cross i lera vid flygfältet inatt också, jösses. Det var roligt! Minns särskilt den delen då jag satte mig i bilen efteråt, lerig och lortade ner hela sätet. Haha, mm det var gosigt.
Nu ska jag dra mig mot tandborsten och så blir det bussen. Egentligen känner jag inte för att tillbringa en dag i skolan där både naturkunskap och matte väntar, men vad gör man inte. Har ingen lust att missa något, det är så jobbigt att jobba ikapp. Dessutom är det bara idag och i morgon kvar sen är det helg. Yihaaa!
Nej nu så, ciaooo

Kommentera

Publiceras ej