Besvikelse

0kommentarer

Jag föll, hårt, jag har twitter.. Satan! Jag hatar sånt här.. 

Är
jag den enda som inte fått en semla än idag? Suuuuugen! 

Besviken över min insats på artikel redovisningen också, VG, va fan. Hon sa ju att det gick bra! Ge mig falska förhoppningar på det där viset. Förbannade skit. Hon ska allt få se när jag drar mitt rejs om Skottland och säckpipor, fan anamma. 

SPI har fått sig en omgång också, en rejäl sådan. Blev klar med pensionärerna idag. Ojojoj, konstiga åsikter har dom också. Betygssättning från år 1, va fan säger jag. Och betyg i beteende, haha, mvg till mig. *aah* 

Nu är mamma hemma hör jag, Balade Pour Adeline kommer upp ur golvet. Väldigt fin låt faktiskt, spelade den i sexan tror jag, mm, minnen. Själv stretar jag på med the entertainer, lite skillnad där, men den är så jädra rolig att spela. Helt underbar. Svår, men underbar. Ja, den tycker jag om. 

Nu
ska jag gå ner och kolla om mamma köpt semlor, moahahha.

Ciaooo

Kommentera

Publiceras ej