Rocking around the christmas tree

0kommentarer

Imorgon är det måndag folks och jag måste säga att jag bävar lite inför denna vecka eftersom det är två prov som ska göras, båda två i mina absoluta favoritämnen, Matte B och Franska. Gode gud, vad har jag gjort för att förtjäna detta. Varit med i esteternas julshow, ja okej då. Det riktigt jävliga är väl att jag varken tränat på till matten eller franskan och eftersom högstadiet har lucia för oss i morgon så missar jag franskan också, där jag kunnat få mig ett par visdomsord från Inger. Men nej då. Livet är hårt. 

På torsdag är det bandyturnering och så ska jag försöka lämna in en artikel i veckan också, möjligtvis två. Men till helgen ska det njutas för på fredan tar jag mitt pick och pack och åker till Borlänge med min pojkvän. På lördan ska det storhandlas inför jul nämligen. Japp japp. Det blir fint det. 

Nu ska jag ta och borsta tänderna och läsa lite innan det blir måndag igen. 

Ciao folks

Lite så här såg det ut igår mellan 2 och kvart över 3.


Kommentera

Publiceras ej