Livet är hårt

1kommentarer

Kan inte påstå att jag fått särskilt mycket gjort idag, men sett på julkalendern har jag gjort. Det var fina grejjer det. Årets verkar ju riktigt bra faktiskt. Hur som haver så lär jag faktiskt skylla på att jag inte känner mig riktigt kry, har varit slö som bara den idag och inte kände jag mig särskilt pepp när det var dags för jobb. Det var ju konsert på skolan idag, ja det var det minsann, väldigt påkostat för en halvtimme måste jag säga. Det skulle det skrivas om, så det ska jag göra nu. Få se om jag får ihop något. Någon särskilt vacker eller inspirerande bild blev det väl inte heller, men men. Vad ska man göra. 

Hur det än är så är jag glad att det finns människor som de här som gör vardagen en hel del mycket roligare. 

Ciao folks


Jo då Jonna, vi ser ditt pekfinger ;)

1 kommentarer

jonna

04 Dec 2010 23:30



Hahah .. HAHAHA Underbart! :)

Kommentera

Publiceras ej