If you want more life, why don't you say so?

0kommentarer

Efter en hur mysig afton som helst med mina kära klassmates igår kan man inget annat än känna sig lite mosig idag. Och tänk att det gör jag. Det måste vara glöggen som satt sina spår, jo då, jag fick i mig en hel kopp. Med hjortronssmak, det är ganska så duktigt gjort för att varken gilla glögg eller hjorton. Men, jag lär mig, sakta men säkert. Hur som helst så spelade vi "så det kan låta", drack glögg och lyssnade på julmusik och såg på "my sisters keeper". Grät man inte av sorglighet så grät man banne mig av skratt. Och herr gurka, ja, vad ska man säga om honom. Jag antar att jag och Jonna inte slog på vårat lyssnaröra igår, för det gick ju inte så jätte bra det där, eller vad säger du Malin. ;) Herre gud. 

Nu ska jag borsta tänderna, skvätta lite vatten i ögonen och hoppas på att jag får något gjort på förmiddagen. Min förhoppning är att de inte behöver mig på teatern för då blir det bara kattskit av alltihopa, kan inte riktigt koncentrera mig en dag som denna. En artikel ska skrivas idag också, hur nu det ska gå till. Woho, fire in the hooole. 


Hej då folks

Kommentera

Publiceras ej