Det är den globala uppvärmningen som slagit till

0kommentarer

När klockan var 10 i morse öppnades min dörr och "Är du vaken?" var orden som faktiskt väckte mig. Det var min älskling som kom det, mycket mysigt om jag får säga det själv. Så ska det vara jämt. Vi såg på tre avsnitt av julkalendern och har varit här hemma och fixat hela dagen. Så nu är varenda julklapp klar, till och med inslagna. 

Snart ska julgranen kläs sen blir det allmänt pynt och sänggång för min del. Jag har inte lagt mig före 12 sen i måndags. Det är inte hälsosamt för en sån som mig. 

Helst av allt skulle jag önska att allt var klart nu och att jag hade fortsättningen på "Miracle on 34:th street" på datorn, men nej. Man ska inte begära för mycket. 

Och kylan då? Vad är det för påhitt va? Hualigen. Jag säger som Ida, när man börjar tycka att -20 grader är skapligt varmt, då är det något fel. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej