Crazy dreams

0kommentarer

Börjar dagen med ett glas mjölk, risifrutti, pepparkaksscones och en mandarin. Det lägger sig fint det. Sen hoppas jag att Emil och hans mor dyker upp klockan 7, men det visar sig. Man måste ha lite spänning här i livet. 

I natt drömde jag tokigt må ni tro. Ena stunden var jag polis, andra försökte jag hjälpa en tjej att rymma från någonstans där de tog DNA tester och grejjer. Hon var någon slags försökskanin. Det roliga var att stället där hon hölls gömd, med några andra, var på ett ställe som vi brukar vara och jaga på. Så jag visste ju precis var vi var, men det fick jag ju inte berätta för de där forskarna, eller vad jag ska kalla dem. Nej det fick jag inte, men jag gjorde det ändå. Ett stort misstag för då skulle de ju bryta upp ifall jag kallade på hjälp, och så var ju tanken. Så på natten rymde vi uppför en gigantisk stentrappa, jätte bred och jätte höga trappsteg, och in i ett trähus, jag förstod att de skulle hitta oss där men vi skulle i alla fall få sova ett tag. Så det gjorde vi och så lite senare under natten kom de och hämtade oss, en av dem var min farbror, han drog mig ur sängen i fotlederna. Det var elakt. Så det gick väl inte så bra det där, men men. Jag försökte i alla fall. 

Jag skulle kunna berätta fler detaljer men jag hinner inte riktigt nu. Så det får duga. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej