Regnighet

0kommentarer

Jag hade beslutsångest igår när jag funderade över vilken tröja jag skulle ta på mig idag, det avgjordes ganska fort när jag såg hur regnet öste ner och trädtopparna vajade så de slog ihop. Det blev en tjock tröja. Gött sö. Hur denna dagen slutar kan bli roligt att se, ni förstår att SP-programmet är inte så pepp på vad gäller utomhusaktiviteter överlag. Nej, oh nej, och nu är det skitväder dessutom. Jaja, jag ska vara positiv iaf! Och tur är väl det. Vi SP09 är nog bäst på det faktiskt. Resten kan man ju fundera över. 

Hur som helst så såg vi på Fångarna på fortet igår, och det var ju lite nostalgi faktiskt. Inte för att det var några nya saker de hade hittat på, men ändå. Det visas tydligen ikväll också så då måste man väl se nästa avsnitt då. 

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för en dag med SP, alltid lika roligt. 
hrm

Ciao folks!

Kommentera

Publiceras ej