På djurparken

0kommentarer

God morgon folks, pigga och alerta förstår jag. I know the feeling. Jag och Johan kravlade oss upp för ungefär en timme sen och jag måste säga att, fyyy faaan vad jag inte ville. Det var ju så skönt i sängen. Men icke då. Nej nej, om ungefär 25 min ska jag slänga mig på cykeln och ta mig till verkstan. Livet är väl bra underbart ibland. Aja, man kanske vaknar till en aning i alla fall. Vore väl konstigt annars. 

Hur som helst så bar det iväg till Orsa Björnpark igår. Det var väl inte vad man kunde ha väntat sig men det var trevligt. Tycker dock det är lite konstigt att man inte reagerar mer än man gör egentligen, jag menar, det är inte var dag man ser en Isbjörn, och så står den där och man bara rycker på axlarna och går vidare i princip. Sjukt. Här nedanför ser ni i alla fall en av de coolingarna som var på parken, fler bilder kommer sen, jag hinner inte riktigt just i detta nu. 

Vi hörs väl sen, nu ska jag ladda inför trafikdagen! Yihaaa

Kommentera

Publiceras ej