Lazy days

1kommentarer

Igår kväll gjorde jag en riktig god fruktsallad, hade suktat efter en hela dagen och ibland måste man ju bara tillfredsställa sina behov. Det blev en sallad med bara goda grejjer, ingen äcklig banan eller äpple och päron. Jag avskyr när man alltid ska ha äpple och päron i fruktsallader, det är inte gott tillsammans. Så därför struntade jag i det alldeles. Det blev en fruktsallad gjord på mango, kiwi, plommon, persika och mandarinklyftor i sockerlag. (Jag älskar mandariner i sockerlag.) Hur gott som helst. Denna åts framför fångarna på fortet och sedan blev det säng gång. Inte så spännande, men det var vad jag gjorde. 

Nu äter jag frukost och laddar inför ett samtal med syon, få se om vi får till det där Individuella valet. Krångel krångel krångel. 

Aja, ha det gött folks. 

Ciao

1 kommentarer

Ponnysill

31 Aug 2010 16:16

mandariner i sockerlag är det godaste som finns efter choklad!

Kommentera

Publiceras ej