Sunrise

0kommentarer

God morgon folks. Om 40 minuter bär det av mot Värmland med missen. Hoppas det går bra säger jag bara. Och för att dra ut på tiden lite gör jag en sån här rolig sak. 

 

Berätta fyra sanningar om dig själv:
* Jag håller takten eller "spelar" melodin till låtar med tänderna när jag är nervös, spänd, förväntansfull o.s.v.

* Jag hatar när sängen inte är riktigt bäddad

* Jag kan inte lägga mig utan att ha borstat tänderna

* När jag var liten slog jag på mina händer för de kunde aldrig vara stilla

Berätta 4 saker du gjort idag:
* Gått upp
* Duschat
* Ätit frukost
* Läst bloggar

Berätta 4 saker du har på dej just nu:
* Underkläder
* Jeans
* Linne
* Tröja

Skriv ner 4 saker du hatar:
* Spindlar
* Slisken Per Moberg
* Hundöron i böcker, alltså när hörnet är invikt
* Mygg

Skriv ner 4 saker du älskar:
* Johan
* Böcker
* Skratt
* Musik

 

Kommentera

Publiceras ej