Prima ballerina

0kommentarer

At home, underbart att sova i sin egen säng. Helt underbart. Trodde dock aldrig att jag skulle komma hem. Herregud. Först lite besviken att jag missade bussen vid kvart i sex eftersom vi kom hem vid fem i halv 7. Fanns då bara tiotåget kvar. Så då blev det mat och så skulle vi se på film, den var dock kass så vi (jag) stängde av vid fem i 9. Sen, mina vänner, somnade vi. Kabbslut. 10 i 10 kommer Johans mamma in, "skulle inte Theres ha varit med tåget?". Öööh, jo. Förbannat. Men mamma kom och hämtade mig så vid halv tolv var jag hemma igen. Grymt. 

Idag hade jag en förhoppning på fint väder, men nej. Det var klart och vindstilla när jag vaknade. Nu är det grått och lite blåsigt. Jag blir så less. Men men. En annan dag kanske. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej