Hush!

0kommentarer

Det var jobbigt igår, oerhört jobbigt. Men vi fick med Albin hem, levande. Tack gode gud. Jag betvivlade det dock starkt en vända. Usch, va sjuk han är. Men nu har vi fått hem special kost och mediciner och gud vet vad få se hur det går. Har tvingat i honom lite redan, jag tror inte han uppskattade det särskilt mycket. Stackarn. 

Idag är vädret lite lurigt. Kollar man ut genom ena fönstret är det grått och blåser som fan, kollar man ut genom ett annat är det blått och blåser bara lite lagom. Hm. 

Vet inte vad jag ska hitta på idag, men jag antar att jag måste dammsuga eftersom jag inte blir hemma så mycket i morgon. Har ju inte tränat någonting den här veckan. Ops! Nej då, det är det värt. Kanske blir en cykeltur senare dock. 

I morgon blir det storstan med Johan, måste införskaffa nytt smink efter att katten förstörde det mesta jag hade. Hrm. Fast jag behöver lite nytt också så det var väl lika bra kanske. Vet inte när jag köpte nytt sist faktiskt. Hur som helst måste jag införskaffa en present åt Johan också, och kanske ett par böcker. hihi. Well well. Undra vad jag ska hitta på nu.. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej