Flickor med klös

0kommentarer

Har sett på great balls of fire och jag inte annat än digga filmen. Grymt skön måste jag säga. Roligt att se en film med en ung Dennis Quiad också, det händer inte allt för ofta. Undrar bara vad det var för stackare som fick offra sig att vara hans unga fru, tror inte att jag skulle velat spela henne. Nej det skulle jag inte. 

torsdag ska jag klippa mig. Göttans. Vet inte vad jag ska göra dock, funderar på att klippa det lite kortare men vi får la se. Eller ja, kortare blir det ju hur jag än bär mig åt. Hö hö. Skit kul. 

En sån där frisyr ska jag skaffa mig. Yes indeed. 

Är det inte underbart med ljuset också! Dagsljus hela dagen lång, nästan i alla fall. Nej men skönt är det då. 
Nej nu ni, ska kolla vad det finns för ätbart sen ska jag ta mig en dusch och läsa lite.

Ciao




Kommentera

Publiceras ej