you're not easy to find

0kommentarer

Idag har jag insett att det kanske är dags att stänga fönstret snart. För i natt inträffade något som inte händer allt för ofta, jag frös. Jag vände och vred på mig, drog i täcket och försökte få det att räcka till åt alla håll. Kylan var ett faktum och när jag kollade på termometern så var det 9 grader i taket. Inte undra på. Jag måste alltså svälja min stolthet och stänga fönstret, redan..

Annars undrar jag om det är någon som har något tips på att få sova ostört hela natten? Jag drömmer som en tok, jämt! Skulle vara skönt att sova ostört en hel natt någon gång. I natt drömde jag t.ex. att Jag & Johan och Pappa & Co skulle fira jul hos Kalle aka Brolle Jr. Hans mamma var hippie och rätt som det var så var vi på en konsert där Kalle/Brolle sjöng och så dök hans mors ex upp och börja slå vilt omkring sig. Nej ja vet inte vad som hände, men jag och Johan skulle iaf flytta in i ett garage till slut. Jo just det, vinet som de drack med jul var billigt och jag tror att kalle/brolle föll för min lillasyster Moa, 8 år.
Nej nu ska jag, göra något annat.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej