Shit happens

1kommentarer

Jag måste citera blondinbella (!)
"Sedan att hyn är rödprickig och att jeansen inte går att stänga ibland, vad rör det mig? Då är det ju jeansen som är för små"
haha så klockren. Jag tänker inte diskutera mina läsvanor och åsikter kring blondinbella men det där var faktiskt bra sagt.
I förrgår kväll kom mamma hemdragandes med två svarta sopsäckar, en pappers ica kasse + en stor kartong fulla i kläder! Sofia skänkte bort massa reklam kläder och skit som hon inte vill ha kvar längre så då skulle vi få gå igenom och ta det vi ville ha och slänga resten. Tack o bock sa vi så nu har jag tagit det jag vill ha. Det blev alltså;
* 6 t-shirtar/linnen
* 3 tunikor/klänningar
* 5 (6) college tröjor
* 2 stickade tröjor
* Ett par träningsbyxor och ett par hängsel jeans shorts
9 långärmade, två byxor och 6 kortärmade. Är inte det ganska bra? Allt var ju gratis dessutom. Sånt tycker vi om!
Nej nu ska jag, göra något annat. Sen ska jag läsa, duscha, läsa, sova.

1 kommentarer

amanda

08 Sep 2009 19:30

fuskit hörru! :D

Kommentera

Publiceras ej