Träningsvärk i låren

0kommentarer

Gympalektionen igår var nog den jobbigaste gympalektion jag någonsin varit med om. Vi fick lov att springa och för er som inte känner mig så väl så är väl inte löpning/kondition min starka sida. Jag hatar det rätt ut sagt. Idag lider jag därför av träningsvärk i låren, både på sidorna och framsidan. Usch.
Men jag gjorde något trevligt igår också, jag läste nämligen ut Ps Jag älskar dig och ja, jag har nog aldrig gråtit så mycket åt en bok förut. Heelt underbar, läs den!
Så nu kan jag äntligen börja på Trummornas dån, som jag längtat!
Final på The bachelorette var det ju igår också, rätt man vann. Men det är fortfarande 2 avsnitt kvar, konstigt det där. Aja, inte mig emot! Nästa söndag börjar One Tree Hill också, mmmmmme like.
Nej nu ska jag ägna mig åt något annat än trevliga saker, jag ska strax åka till skolan.
Skola, vilket hemskt ord.

Kommentera

Publiceras ej