Something to belive in

0kommentarer

Vet ni hur mycket jag älskar den där pojken eller?
Den här bilden får mig alltid att le
Så vad har ni gjort i helgen då? Själv har jag tillbringat dessa dagar i Järna hos my love. Naturligtvis. Och haft det underbart för er som undrar. Men om ni någonsin funderat på att se filmen 300 så gör det inte, den e kass. Trots att Gerard Butler är med i den. Ofattbart, I know.
Nu ska jag snart ta mig en dusch sen blir det säng gång, har trots allt plöjt igenom 415 sidor i boken nu. Jo då, det tar sig sa mordbrännaren.  Men det blir väl en sväng om med den också innan jag släcker lampan för sista gången den här veckan.
Tänk att nu är det bara 15 veckor och fyra dagar kvar sen är det nytt år, igen. Sanslöst så fort det går! 4 veckor kvar i skolan sen är det älgjakt också. Joooo då det ska bli gött.
Nej nu ska jag, typ, tja jag vet inte.

Kommentera

Publiceras ej