Livsmedelstillsatser och 11 månader

1kommentarer

Fredag, det gillar vi! ( Me myself and I )  Snart bär det av mot skolan vilket innebär Historia , Samhällskunskap och Svenska. Ganska ok dag tycker jag, kunde ju ha varit värre! Tisdagar t.ex. de e inte särskilt gosiga.
Så var det det där med historia också, jag hoppas att jag kan det mesta men jag blir lite nervös eftersom det skulle vara muntligt och enskilt? Uuuusch, det ger mig rysningar längs ryggen och fjärilar i magen. 
På samhällskunskapen ska jag fortsätta med arbetet kring vår hälsa och vad vi äter egentligen. Hittade lite mysig information, t.ex. att vi äter 5 kg livsmedelstillsatser per år?? De e så man vill gå och spy upp allt man någonsin ätit. Kanske kommer med lite mer smaskig information åt er senare.
Men på tal om ingenting så är det en halv grad varmt ute och idag firar jag och Johan 11 månader tillsammans, fortfarande lika kär.
PUSS PÅ DIG <3<3<3<3
Nu ska jag borsta tänderna,
Ciao

1 kommentarer

m

14 Sep 2009 14:58

söt design!

Kommentera

Publiceras ej