I'm the only one who can reach

0kommentarer

God morgon god morgon, sovit gott? Så bra för er, det har inte jag. Det blåser nå innihelvete så jag har vaknat jag vet inte hur många gånger och dessutom drömt att jag ibland var en örn med 8 huvuden???? När jag skulle slåss mot de onda alltså. Annars var jag bara Theres, med svärd. Låter som en oroande kombination om jag får säga det själv. Tror jag försökte ta självmord två tre gånger också. En gång drog jag med Maja, men vi överlevde.
Jaha, så idag blir det då Franska, Gympa och Engelska. Något orolig inför gympa lektionen, det stog ioförsig att det skulle bli "lära känna varandra" lekar och så där men man vet aldrig vad det innebär. Efter förra lektionen hade jag träningsvärk till lördag. Mmm, hoppas de är barmhärtiga idag.
Nu måste jag kila.
Ha en bra dag, ciaoooo

Kommentera

Publiceras ej