Farväl min vän

0kommentarer

Med en kopp varm oboy och Johans mjukisbyxor på har jag precis sagt hej då åt den sistnämnde. (Inte mjukisbyxorna men Johan) Jag ska nämligen till tandläkaren idag och behöver alltså inte åka till skolan. Yey!  Men eftersom jag missar naturkunskaps provet som vi naturligtvis skulle ha idag så får jag göra det i morgon. Inte lika bra kanske, men vad gör man. Tandläkaren känns liiiite viktigare just nu.
Igår var jag och mamsen ut och övningskörde med Johan i baksätet. Gick väldigt bra om jag får säga det själv, någon smärre miss hit eller dit var väl inte så noga, man måste ha överseende med sådana som mig! Hur som helst så gick det väl väldigt bra iaf.
Men nu är det så här att jag måste gå på toaletten, och mamma är i duschen. Det är sådana här lägen man skulle ha två alltså!

Kommentera

Publiceras ej