Bara en vanlig dag i en vanlig människas liv

0kommentarer

Onsdag, tja, det kunde vara värre. Det kunde ha varit tisdag. Onsdag innebär dock idrott vilket jag inte uppskattar av hela mitt hjärta direkt, meen, det är gött när det är klart.
Idag kommer Johan min lille vän (eller ja lille och lille) med mig hem också, sånt är alltid trevligt! Få se om han överlever en natt i mitt Sibirien. Maha.
Idag får jag åka med mamsen också, gött gött. Det innebar alltså en halvtimmes längre sovmorgon. Oooh, me like! Drömde tyvärr jätte konstigt om en SKIT stor snigel och så småningom var alla djur SKIT stora. Väldigt obehagligt om jag får säga det själv.
Idag ska mamma köpa en övningskörnings skylt och så bär det av nån dag framöver! Yiiha! Håll er inomhus folks. Ska också köpa ett kodlås idag så att Johan får tillbaka sitt reservlås.
Jaja, ska väl dra mig mot tandborsten I guess.
Ha en bra dag,
ciao

Kommentera

Publiceras ej