Att bygga luftslott

0kommentarer

Tänk att inatt har jag drömt så konstigt så jag blir nästan orolig. Jag har drömt om myrslokar, åsnor, Älvdalen, Fantasifigurer, Pär och så har jag varit dödssjuk också. Men var lugn, jag överlevde tack vare ett vänskaps armband. Ööööööööhm..
Idag står på listan att gå till optikern, sen var det inte så mycket mer. Ingenting egentligen. Göra läxa om vi får någon kanske, spela lite gitarr och piano. Har lärt mig rätt många ackord på gitarr nu faktiskt. Mhm mhm, riktigt duktig är jag. Annars håller jag på med Rhapsody II av Franz Liszt på Piano nu, tror den har varit med i någon film men jag kan inte komma på vilken.
Jo jag måste tillägga, igår på svenskan så gick vi igenom vad vi ska göra här framöver och vi ska hålla på med noveller, men inte skriva någon.. Besvikelsen var ett stort faktum, men men, livet går vidare.
Nej nu ska jag borsta tänderna få se vad som händer och sker.
Ha en bra dag folks, ciaoo

Kommentera

Publiceras ej