What a wonderfull world

0kommentarer

Det är fredag, helt underbart. Har dessutom 3 dagars ledighet nu. Mmmmm det gillar vi. Lite konstigt eftersom resten av Sverige får höstlov och vi redan har haft det! Mja, både bra och dåligt tycker jag.
Hur som helst så väntar ett historia förhör om Antikens Grekland då man kommer till skolan. Jaaa, folkets jubel. Har jag tränat på det då? Nej. Kan jag någon fråga? Tveksamt. Men det löser sig. Fick lov att arbeta för mamma igår kväll och då glömde jag papperna hemma, smart Theres, mycket smart. Så det går väl som det går nu då.
Idag ska jag till tandläkaren också, kvart i 2, vilket innebär att jag slipper sista lekionen, Svenska. Tja, det gör mig inte så mycket om man säger så. Bara att träna på skiten till nästa fredag så ska nog det där bli bra. Prov i naturkunskap har vi nästa vecka också. Hoppas jag kommer ihåg boken idag...
Aja, enough.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej