Take me away

0kommentarer

Inatt var jag utomlands i något konstigt land. Våran resevärd gjorde hål i mitt öra, fick ett pirat örhänge, och så fick man välja en välkomstpresent ur en baota stor korg, valde en repväska med ett foto-album i, att spara minnen från resan i you know.
Annars är det naturkunskaps prov i ekologi idag. Herre gud jävlar alltså, ska lämna in ett arbete om lövskogen också. Haha ja vad säger man. I morgon väntar ett läxförhör om antikens rom, yihaa, en muntlig svenska presentation och en text om vad jag gör om 10 år ska lämnas in. Mmm, jag skulle plugga som fan igår, gjorde jag det? Oh no. Jag läste genom naturkunskapen och historian ett par gånger, skrev texten (men det var ju roligt) och sen blev det inte nå mer. Jag är sån, när det blir för mycket så slår det slint och jag gör ingenting istället, skiter i det helt enkelt. Förstår inte hur jag kunde gå ut med så pass bra betyg i nian som jag gjorde. Sjukt. Det var nog för att jag är så söt! Tihi!
Nej nu så, borsta tänderna och gå till bussen.
Congratz till mamsing som fyller år idag också! Vår mentor också för den delen

Kommentera

Publiceras ej