Oh, hello

0kommentarer

Nämen tjenare. Sitter här hemma vid köksbordet och längtar efter en viss person. Men sånt erkänner man inte. Inte högt iaf.
Annars då, jo då, fick tillbaka matte provet som jag gjorde i måndags, VG, tja det kunde vara sämre. Antar att det är så det kommer se ut framöver. 22/27 på första, 20/25 på andra. Ser ni mönstret? Ska vi slå vad om att det blir lika på tredje. Haha ja, det skulle inte förvåna mig.
Mor min håller på att laga mat åt alla håll och kanter just nu tror jag, en köttgryta till veckan, bröd till veckan. Men vad får en stackare som jag i magen ikväll då? Nej ingenting ser det ut som. Okej, nu var jag oerhört elak. Jag ska laga den själv, alldeles strax. Mor min har mycket att stå i just nu..
Har fredag idag, vill ha fredag. Men det är det i morgon, tro det eller ej men så är det. I morgon får vi Amerika besök också. Well well. Blir spelafton med sång och musik, treeevligt trevligt. Sånt tycker vi om.
Neej nu var det det där med maten.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej