I'm back

0kommentarer

Jo då, nu är jag tillbaka efter en vecka i skogen. Uuuuunderbart skönt, uppiggande och framför allt roligt och avslappnande. Jag har inte haft ont i huvudet på hela veckan, inte stressat en enda dag och bara njutit. Fy fan va gött det har varit.
Blev hursomhelst 10 älgar totalt, modern sköt 2 och jag och morfar fick inte se så mycket som en rumpa en gång. En flock med kanada gäss såg vi. Jag har tamme fan inte ens sett en spindel. Och de som annars brukar komma krypandes och äckla mig var dag. Nej konstigt det där.
För övrigt har vi svenska, ja, jag måste säga att det är den tråkigaste svenska lektionen någonsin. Ingen bra dag det här om jag får säga det själv. Förutom vinsten på nutidskrysset förstås. Ont i huvudet har jag också.. Välkommen tillbaka Theres!, jo men tack.
Kass gick det på matte provet också. Algebra, det jag trodde jag kunde. Fan heller.
Läst nästan 60 nya blogg inlägg har jag gjort också. Eller snart iaf.
Nej, nu vill jag inge mer.

Kommentera

Publiceras ej