Första dagen på ditt nya liv

1kommentarer

Avslutade gårdagen med ett varmt och skönt bad, badsalt, skum, doftljus. Tror ni det va nå gött eller? Efter badet satte jag på mig en ren pyamas, bäddade i rena sängkläder å så la jag mig och sov. Guuuuuuu så skönt det var! Har sovit som ett barn hela natten. Mot morgonen började jag dock drömma, idag drömde jag att Hasse Aaro skulle producera en porrfilm, mormor var med i den och det värsta, tyckte hon, var att hon skulle få lov att ha maskara på sig... Ja, ibland blir jag lite fundersam. Inget fel på fantasin här iaf. Ha ha.
Nej nu ska jag borsta klart tänderna få se vad dagen erbjuder. Vet iaf att den börjar med dubbel lektion i geografi. Oh yey! Folkets jubel.
Ciao

1 kommentarer

Emma

20 Oct 2009 13:02

Menar du Hasse? Inte Lasse väl?

Kommentera

Publiceras ej