Bra fråga

0kommentarer

Loggade in på msn och såg att jag fått ett mail, kikade in och vad var det om inte slasken till min låt som vi håller på med på musiken. Hur kul som helst! Lite konstigt att höra sig själv bara. Nu hör man ju också vad man skulle ha gjort annorlunda och så där. Men det blir hur bra som helst när det är klart, ooooh va roligt!
Laddade ner en musik konverterare också så nu har jag den i mp3 format. Hihi, oooh jag blir så exalterad.
Men annars är det faktiskt fredag! Så jävlans underbart.
I morgon kommer Johan hit och det ser vi frammemot! A lot! På söndag bär det av till stugan och så är det älgjakt i veckan och i kväll får vi besök av vår släkting Larry från USA också. Ojojoj, händelserik helg det här. Men sånt är trevligt, även om jag föredrar lugna och mysiga med Johan.
Städat nedervåningen har jag gjort också, haha ja jag är ganska duktig faktiskt. ( När jag säger städat undervåningen menar jag golvet )
Nej nu ska jag nog plocka ihop lite på bänkar o.s.v. få se om mamsen blir glad.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej