Saturday night fever

1kommentarer

Klockan är 5 i 11, det känns som att den skulle vara typ, 2! Kan bero på att man tog sig upp 5 över 8 idag. Hrm. Undra vad det beror på då?! Say no more..
Sitter hur som helst vid Johan, all alone. Han fick lov ut på jakt, yes yes. Wonder-bra. Så nu har jag invigt mig själv i Fishville på facebook och funderar på om jag ska jävlas med Johan. He he..! Nej då, jag är snäll. Bara ladda ner ett spel, som jag tar bort så fort han sätter foten innanför dörren. Ofc! Undra om han märker att jag har städat åt honom. Jo det gör han, annars jävlar. Ellerhur?
10 i 2 åker jag hem och vid 6 ska man vara i Lima på 50 års kalas. Vad fan har man på sig på 50 års kalas? Jag hatar kläder. Fast mitt hår tycker jag om ganska mycket faktiskt. Bara så ni vet. Usch vad jag är konstig.
Nu ska jag ladda ner spel, dinner dash kanske! Nostalgi säger jag bara.
Tjohooo!

1 kommentarer

Linnéa

14 Nov 2009 20:29

om an vänder på dynet lite i taget blri det lätt så

biland känns det som fem

ibland två

ibland ingenting hahah

Kommentera

Publiceras ej