Otrolighet

1kommentarer

Tänk att jag drömde så konstigt inatt, lite halvt om halvt en mardröm men ändå inte. För jag ville så gärna veta hur det skulle gå, men samtidigt var jag livrädd för att gå ner på toa när jag vaknade ett antal gånger. Det handlade mestadels om Dan i One Tree Hill och Nevnarien. Va? säger ni. Ja det säger jag också. De var iaf drakar och av någon anledning så var ju Dan störst och starkast. Men Nevnarien kunde flyga så det var ju roligt. I första duellen så vann Dan, Nevnarien blev krossad och stekt. I den andra så vet jag inte riktigt hur det gick till men av någon anledning så stack Nevnarien ut ögonen på Dan, med en skruvmejsel. hahahaha, och jag minns att han riktigt bad om att hon inte fick sticka ut ögonen på honom, men jo då, det gjorde hon. Sen rätt som det var så var de människor och då var jag med också, minns inte riktigt vilka mer det var men några var det iaf. Hur som helst så var ju Dan blind, tror jag. Han såg iaf jävligt dåligt. Så Nevnarien skulle ta hans saker, vet inte riktigt vad för saker men det var iaf en träpinne med, och gå ut och gömma dem så att han inte skulle kunna hitta dem. ?? Farliga grejjor det där. Jag fick iaf följa med så vi gick ut med en ficklampa, det var ju natt, och ner i skogen. Jag var livrädd men inte hon, nej nej. Vi gick och fick till slut för oss att gömma grejjorna under en sten men då sa jag att vi bryter sönder iaf pinnen och slänger iväg bitarna åt olika håll, så det gjorde vi. När sakerna var gömda gick vi tillbaka till huset och märkte att Dan var borta. Vi frågade de andra var han var någonstans men de hade ingen aning. Och så vakna jag.
Kanske inte låter så läskigt men det var faktiskt lite kusligt ibland. haha!
Aja, nu ska jag borsta klart tänderna få se om jag vågar ta mig ut till bussen. Wooooo..
Ciao

1 kommentarer

Lotta

04 Nov 2009 22:44

ja jag vet, men jag vill så gärna lära mig.

Kommentera

Publiceras ej