Oh my love

0kommentarer

Ååå jag blir så lycklig! Nästan hela dagen har jag suttit och grämt mig över att jag inte hittat en låt. Jag kom inte på vad den hette och inte vem som gjort den men jag visste hur den lät, bara jag fick höra den. Så jag blev sur och gav upp. Nu fick jag för mig att jag skulle leta reda på en pianist som spelade modern klassisk musik, hittade en och den första låten som spelas är den jag letat efter. Är det inte otroligt så säg! Jag blir så lycklig! Jag hittar låten och till råga på allt så hittar jag pdf-filen på noterna också! Oooooh! Jag blir så lycklig! Vet ni vilken låt det var då? Jo då, River flows in you med Yiruma. Tihi, jaja, insyltad I know, men den är så otroligt vacker! Elin Hansson lärde mig lite på den under vårshowen så jag tänkte varför inte. Den är trots allt ohyggligt fin.

Glad Theres

Kommentera

Publiceras ej