Morgonstress

0kommentarer

Blev lite jobbigt nu eftersom jag är så seg, men det var det värt. Hade tänkt gå upp klockan sex men det blev lite senare eftersom jag inte ville överge min dröm. Drömde om Magnus Samuelsson, Sjukhus, Mamma o Pappa (Oj den kombinationen skriver jag sällan) och lite allt möjligt. Ville försöka få grepp om den, men det vette fan alltså.
Nu äter jag fil med hallon sylt och havre fras jordgubb. Gött sö! Och så hoppas jag att alla flickor kan vara med ikväll eftersom tre (?) av dem tog sprutan igår och jag fick ett sms från Malin i morse om att hon hade ont i huvudet, feber och allt vad det var. Jises, undra vad det är i det där vaccinet egentligen. Lite roligt är det dock. Få se hur många som dyker upp på skolan idag. haha
Nej nu måste jag verkligen skynda mig, hup hup hup!

Kommentera

Publiceras ej