Måndag

0kommentarer

Du, jag, vi, för evigt.


Le, ett sånt där leende som jag sett förut.

Se, bortom horisonten och vandra österut.

 

Känn, på känslan du har inom dig.

Spänn din båge hårt, och skjut lilla mig.

 

Låt Eros pilar borra sig in.

Och jag lovar.

För evigt är jag din.

 

 

 

Gårdagens skörd var det där.
Usch va mörkt det är ute nu. Önskar att jag kunde sitta kvar här en timme till eller så men nej, om en halvtimme bär det av. Och på den tiden hinner det ju bli mycket ljusare! Hrm..
Annars bär det av till min favorit idag efter skolan, Johan! Oh yes, sånt tycker vi om. Måste nog tyvärr göra lite franska eftersom jag glömde bort det igår, men vad gör man.. Kom på det när jag lagt mig och då var det väl inte direkt läge att gå upp och slänga sig in i den franska grammatiken. Eeeeh, nej. Kanske skulle ha gjort det ändå, låg och vände och vred på mig hur länge som helst. Var lite kissnödig också men orkade inte gå upp, vilket jag fick tillbaka under hela natten. Drömde att jag var kissnödig men hittade ingen toalett o.s.v. Finns det något jobbigare?! Nej, ingen bra natt.
Nu stärker jag mig själv och laddar för en ny vecka med O'boy och Yiruma, ja jag är besatt. Men det är härligt det också, så länge det varar. Tror jag är en periodare..
Nu måste jag gå vidare. SUCK, jag vill inte gå ut, det är så..mörkt.

Kommentera

Publiceras ej