Lycka

0kommentarer

Kommer hem och finner att min moder har spacklat klart muren vilket innebär att det nu endast återstår ytterst lite slipning och målning, Score!
För övrigt är jag redan hemma eftersom sista lektionen blev inställd p.g.a sjukt barn, gör inte mig någonting. Särskilt inte när Maja hade skjuts hem, ända hem! Det mina vänner uppskattas, a lot! Har också kommit hem efter att ha spenderat natten vid Johan, min underbare lille gofis <3 Kommer dock att se framemot kvällen och natten då jag ska sova som en klubbad gris. Ojojoj vad jag ska sova! Har inte sovit riktigt på två nätter nu, illa.
Nu ska jag lyssna på lite Tom Jones och försöka ta tag i SketchUp igen, datorn kabbar ihop när jag väl försöker. Tyfiskt.
"I really don't know what I'm gonna find.."

Kommentera

Publiceras ej