Jag har brutit bekantskapen med drömmen om åklagare

0kommentarer

No way! No no no noooo! Fy fan i helvete säger jag bara, hur i hela friden kunde jag tänka en sådan tanke som att bli åklagare. Oh shit. Jag måste vara dum på riktigt. Här sitter jag, två och en halv timme senare och har inte ens skrivit ett A4 om knivvåldet bland ungdomar. Idag är jag bitter, med all rätt.  Nej usch, nu ska jag äta mandarin och lyssna på Yiruma, kolla det jag ska, ta en dusch och lägga mig och läsa.
Jag tror jag har fått ont i halsen av all negativitet som flödat i det här rummet sedan 5 snåret.

Gick igenom hela "River flows in you" idag. Guud va fin den är, dock något finare när han spelar den än när jag gör det men va fan, ge mig lite tid. Jag ska klara det. Någon dag.
Nu ska jag spela genom låten ett par gånger och sen blir det dusch, och så där.
Och så hoppas vi på inte allt för mycket träningsvärk i mån.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej