Ibland är jag duktig

0kommentarer

Har precis gjort dagens klant arsel grej. Har dammsugit rummet idag med den där saken ni ser ovanför, nu skulle jag gå ner och tömma den från vatten för att fylla på nytt så att jag skulle kunna köra igång luftrenaren. Och vad händer, jo, det översta locket lossnar (!!!!) så jag håller i handtaget och iväg flyger underredet med skitvatten och stänker ner i princip hela hallen. Men annars är det bra. Suck. Jonas din jävel som lurade på små stackars oskyldiga människor en sån djävlusk maskin. För det är inte första gången jag tappar ut vatten, åh nej. I've done that before.
Annars kom jag 4 på bowlingen och kortspelet efteråt at mormor och morfars place. Något med 4 ikväll.
Blöt om fötterna

Nej nu ska jag leka i SketchUp, jag har visioner!
Ciao

Kommentera

Publiceras ej