I medicinskt syfte

0kommentarer

Någon mer än jag som äter strutglass bara för att komma åt chokladen längst ner? Jag menar, det är ju den som är god!
Annars gör jag allt för att inte ta tag i läxorna som hopar sig bredvid mig, paaaaaain! in the ass.. Jag hatar läxor, därför gör jag dem riktigt ack så sällan.
Jag drömde om Irländska vättar inatt, och egentligen var det inte så farligt men jag kan nästan svära på att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Det var fruktansvärt! Jag vaknade svettig som fan och vågade inte röra mig, jag hade Johan högst en halv meter ifrån men vågade inte ens sträcka ut handen för att känna om han var där. Det lät som om han låg på golvet och nej, det var absolut inte roligt. Men jag tog några djupa andetag och smög mig intill honom iaf, oh gud så skönt, han var ju där! Inte nån liten vätte där inte, min stora starka Johan var det. Mmmm jag älskar den pojken jag.
Nu är jag ensam hemma och jag måste erkänna att jag tycker mig känna hur de där små djävlarna sitter och kikar in på mig genom fönstren och bara väntar på att hugga tänderna i mig. Nej usch säger jag bara. Nu vet jag inte vad det är för fel. Lite sjukling tror jag att jag är också, men sånt har vi inte tid med. Oh no, ska på genrep inför Julshowen på onsdag i morgon sen ska jag göra tre prov den här veckan också. Ja då, gosigt är det så här i jultider. Var tog julstämningen vägen?
Nu ska jag ta mig ann franskan och kika på lite engelska få se. Naturkunskapen orkar jag inte med just nu.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej