Feelin' bad blues

0kommentarer

Nu har jag faktiskt pluggat i en timme! Känn på den ni! Det är något som inträffar inte allt för ofta är jag rädd. Fick till och med Anders att förhöra mig. Inte illa inte illa. Så nu är jag skit taggad inför provet! Eller hur jag är då. Hm, bättre än ingenting iaf.
Så nu belönar jag mig själv genom att lyssna på musiken från Crossroads (inte den med Britney Spears) och bara njuter. Tänk att jag älskar nästan alla generar faktiskt. Dock inte hiphop/rap och fruktansvärd hårdrock där de bara skriker. Vet inte vad det heter. Opera är väl heller ingen höjdare men annars slinker faktiskt det mesta ned. Crossroads är iaf blues, mmme like. Ry Cooder som komponerat musiken, duktig jäkel det också, tydligen. Ja hur som helst så älskar jag musik iaf. Och Johan naturligtvis. Åker till honom i morgon bara så ni vet, och så blir den en jävligt fullspäckad helg. För ovanlighetens skull faktiskt.
Idag ska jag lägga mig tidigt så jag får läsa läääänge! Ja, jag älskar böcker också. Mitt liv består i princip av Johan, böcker och musik. Konstigt.

Kommentera

Publiceras ej