Fullbordad

1kommentarer

Nu har Ida Windahl varit en ängel och hjälpt mig med denna blogg design. Är jätte nöjd och jag kan inte tacka tillräckligt många gånger, tack tack tack!

Dagen har varit som de senaste sen onsdag förra veckan, jag har vandrat mellan datorn, tv'n, pianot och boken, jo ett välkommet avbrott var ju kamera laddarens återkomst också så jag var ut och tog lite kort, kanske kommer upp något lite senare. 
Annars är det tisdag vilket innebär att i morgon är det onsdag, klyftigt va? En vecka sen vi slutade skolan, helt absurt va fort det går! Om t.ex. ytterligare en vecka sitter man med huvudet i en rabatt, första veckan av tre på sommarjobbet. Man får något att göra om dagarna och man får pengar för det, fina fisken siddu! Borde inte vara så mycket att rensa i år heller eftersom vi var så duktiga i fjol. (stolt) 

Nu sitter jag här i min säng och känner doften av nyklippt gräs, kan man annat än älska den? Nej det var väl det jag trodde. 
Jag ser nu denna blogg som officiellt öppen och ska tillkännage addressen för allmänheten så fort jag skrivit klart detta. 

Må denna blogg gynna er! Haha, nej då, men hoppas några läser i alla fall. 

Ciao

1 kommentarer

Ida Windahl

17 Jun 2009 16:59

Var så lite så! :D

Kommentera

Publiceras ej