Filosofi

0kommentarer

Jag ska sätta mig och skriva lite på en novell som jag körde igång med igår. Ska satsa på att anmäla den till en tävling så vi får väl se hur det går. Ska hursom helst inte visa den för någon innan jag skickar in den, vill inte ha andras råd för då blir jag så förvirrad och kommer bara att få lov och börja om från början, har blivit så någon gång förut tyvärr. Men vi får se, hoppas på det bästa i alla fall! 

Nu har vi avklarat den sista arbetsdagen för denna vecka, fick dock jobb i morgon av min kära mor, ska sitta vid badet mellan 2 och 5, yey.. Medan det är varmt och gött ute ska man få lov och sitta där inne i kloret, men jag tror det är vuxenbad så förhoppningsvis inga bråkiga ungar i alla fall. 

Jao nu ska jag fortsätta få se vart jag hamnar, håll en tumme eller två är ni bussiga. 

Kommentera

Publiceras ej