Ett nytt blåbär i hallonskogen

0kommentarer

God dag, eller borde jag säga God kväll, cyberspace. Jag är nu inne på min tredje blogg address och hoppas på att jag är här för att stanna. 
Jag är 15 år och har precis slutat grundskolan, närmare bestämt för 5 dagar sen. Beträffande gymnasiet så ska jag till hösten börja på Samhällsvetenskapliga programmet här i komunen och har stora förhoppningar över min framtid. 
Denna blogg ligger för nuvarande under renovering men jag hoppas att jag inom kort ska förstå mig på denna värld av HTML-koder och dylikt för att så småning om dyka djupare in i djungeln av skribenter. Har ni något värdefullt råd angående blogg design så hör gärna av er. 

Nu ska jag gå de få steg som krävs nerför trappen och in till köket för att inta en inte allt för gourmé-aktig kvällsmåltid, jag kallar den fil.

På återseende.

Kommentera

Publiceras ej