Uppe med tuppen

2kommentarer

Klockan 9 gick startskottet idag, hm, vet väl inte om det uppskattas från min sida riktigt men det får väl gå. Få se om det blir en tur till Birka idag men det låter tveksamt, hoppas det inte blir i morgon iaf, för då vill jag hem!  Nog för att det kan vara roligt att komma hemmifrån, men Stockholm är väl inte det ultimata resemålet om ni frågar mig. Ösch, kan va roligt ett tag men näääää. Jag har redan tröttnat på trafiken utanför fönstret, "stockholmskan" och dessa fina fasoner. Det går mig upp över öronen. Naej, hoppas det går fort för mer än nödvändigt vill jag inte vara här. 

( Det bär nog av en vända idag, *puh*

Nej jag ska väl ansluta mig till de andra och vara "social", hm. 

Ha en bra dag, ciao

2 kommentarer

Anonym

21 Jul 2009 21:43

09:00 va väl inte tidigt :P rena sovmorgonen ;)

Theres

21 Jul 2009 22:25

Tänk att det går att diskuteras :P

Kommentera

Publiceras ej