Tänk om en lögn baserad på sanning blev till verklighet

0kommentarer

Nu har jag suttit här alldeles för länge men har inte så mycket lust till övers för att göra något annat. Av någon anledning är jag inte inloggad på msn heller, blir allt längre mellan gångerna. Kanske blir som med lunar, bilddagboken, facebook, man tröttnar. Inte vet jag, har då inget behov av att vara inloggad där iaf. Är det våra/mina problem idag? Att inte vara inloggad på msn och att tröttna på web sidor. Nej nu skäms jag. 

Men för att fortsätta på ämnet problem så har jag en ständigt växande önskelista just nu. Vilken tur att jag fyller år om exakt 2 veckor då. Tihi! 
Vad jag önskar mig just nu är alltså;

* Diana Gabaldons böcker Trummornas dån, Det flammande korset samt Snö och Aska
* Böckerna 8 - 11 i Margit Sandemos serie Trollrunor
* En tröja och en kjol som jag såg i Mora för flera månader sen men som är alldeles för dyra för min plånbok
* En systemkamera
* Nya tapeter
* Roliga men enkla armband i överflöd
* Och varför inte kunskaper i html och ccs

Ja inte vore det fyskam, men så var det det där med ekonomin. Tur att jag inte bor i Afrika iaf! ( ? )

Nu ska jag fortsätta på ett armband som jag påbörjade för några timmar sen. 
Ciaooo




Kommentera

Publiceras ej