synonymer.se

1kommentarer

Ni vet den där tröjan jag nämnde tidigare, som jag inte har råd med... ja iaf, jag tänkte försöka hitta en billigare variant på nätet men jag vet inte var jag ska börja leta! Det jag letar efter är alltså en vit stickad tröja med ränder, helst röda och marin blå, i en ganska stor storlek. En myströja helt enkelt. Jag har bara sett en sån jag menar i en enda jävla affär, och där kostade den bara too much. Förstår ni vad jag menar? I så fall, var kan jag hitta en? Jag bara måste ha en. Please!

Ont i huvve har jag också

Tror jag ska lägga mig snart, känner att det kan vara skönt. Frågan är när jag vaknar i morgon, aldrig? Känns som det just nu. Trött trött och återigen, trött. 



1 kommentarer

FotobyDenise [O R D & F O T O]

28 Jul 2009 22:34

Sv: Tack så mycket för din röst! Du är underbar!!!<3 Men nu är det nämligen så att jag kom vidare till finalen och undrar om du kunde vara underbar igen(A) genom att gå in här http://emmaa95.blogg.se/2009/july/finalisterna-i-manadens-blogg-juli.html#comment och rösta på mig som är nummer 4. Jag blir bara såååå glad och det går inte att beskriva med ord. Jag har länkat dig sen förra gången, och du får en länkning till om du röstar igen såklart!(A):D

Så ha en underbar kväll för det är du värd!!

Kram från lilla mig

Kommentera

Publiceras ej